غرفه نمونه نمایشگاه خودرو

غرفه نمونه نمایشگاه خودرو

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو قطعات و صنایع وابسته

11 لغایت 15 شهریور ماه 1393

درباره نمایشگاه:

در جهان امروز برپایی نمایشگاه ها از اهمیت ویژه ای در توسعه اقتصادی برخوردار بوده و نه تنها از مهم ترین روش های بازاریابی شناخته شده بلکه به عنوان مهم ترین ابزار توسعه صادرات و ارایه توانمندی های تولیدی که در نهایت به شکوفایی و پویایی اقتصاد هر کشور منجر میشود نیز محسوب می گردد.شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی با همکاری شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد ضمن آگاهی از نقش و تاثیر حیاتی نمایشگا ه ها در فراهم آوردن بستر مناسب جهت ایجاد تعاملات و ارتباطات علمی و تجاری اقدام به برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودرو و صنایع وابسته مشهد در تاریخ 11 الی 15 شهریورماه 1393 می نماید.

هدف اصلی نمایشگاه شناساندن پتانسیل های تولید کنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت برقراری ارتباط مناسب میان محققان، تولید کنندگان و مصرف کنندگان محصولات و شرکت های ارایه دهنده خدمات فنی و مهندسی می باشد.

مهارت ها

ارسال شده در

14 دی 1393

ارسال یک دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *