دومین نمایشگاه صنعت حلال اسپانیا 20 و 21 آبان 1395 مادرید – اسپانیا
چرا نمایشگاه حلال مادرید-اسپانیا؟
صنعت رو به رشد کالا و خدمات حلال در سراسر جهان این بازار را به یکی از چالش های مهم شرکت های بزرگ چندملیتی و دیگر شرکت های فعال در صنایع خوراکی تیدیل کرده است. طبق تخمین سازمان تجارت جهانی میزان مصرف نوشیدنی ها و خوراکی های حلال در سال 2019 به حدود 2.5میلیارد دلار یعنی 21.2% کل مصرف جهانی خواهد رسید و این درحالیست که دیگر شاخه های صنعت حلال مانند گردشگری ، سبک زندگی ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، خدمات لجستیکی و حمل و نقل و صد البته سرمایه گذاری حلال با گردش مالی بیش از 560میلیارد دلار در سراسر جهان ، علاوه بر کشورهای اسلامی توجه دیگر کشورهای صنعتی دنیا را به این بازار معطوف کرده است.
اروپا با داشتن 71میلیون مصرف کننده مسلمان، بازار بالقوه جذابی برای کالاهای حلال می باشد و اسپانیا به عنوان پل ارتباطی کشورهای مسلمان شمال افریقا به اروپا قصد دارد با برگزاری همایش ها و نمایشگاه های مرتبط ضمن برقراری ارتباط بین تامین کنندگان و توزیع کنندگان کالا و خدمات حلال ، زمینه شناسایی نیازمندی های بازار مذکور در اروپا را برای فعالین صنایع مرتبط فراهم و خود را به عنوان یکی از مهم ترین تامین کنندگان کالا و خدمات حلال در بازار اروپا مطرح نماید.
از آن جا که بیم آن می رود با ورود شرکت های قدرتمند جهانی ، سهم شرکت های فعال در کشورهای اسلامی در این بازار جذاب کاسته شود ، حضور شرکت های قدرتمند ایرانی با مزایای رقابتی فراوان در این نمایشگاه می تواند در تثبیت و گسترش بازارهای صادراتی ایران نقش به سزایی ایفا کند.
توسعه کسب و کار حلال
واژه حلال برگرفته از معنی غذای حلال است که در دین اسلام به آن تاکید فراوان شده است. این واژه با مفهوم گسترده تری در سال های اخیر مورد استفاده قرار می گیرد که بیانگر سلامتی ، بهداشت و کیفیت محصولات و خدمات گسترده ای می باشد. این واژه تبدیل به یک علامت تجارتی جهانی شده است که از طرف کشورهای اسلامی به دنیا معرفی و در کشورهای غیر اسلامی نیز از استقبال خوبی برخوردار شده است. بازار جهانی حلال، در غذا متوقف نشده و به حوزههای دیگری نیز افزایش پیدا نموده است. اگرچه فعلاً فقط استاندارد غذای حلال توسط ۵۷ کشور اسلامی در قالب سازمان همکاریهای اسلامی (OIC)در اکتبر ۲۰۱۰ در استانبول ترکیه تدوین و به امضاء رسیده اما در حوزه های دیگر کسب و کار همچون دارو،مواد بهداشتی ، مواد آرایشی، گردشگری، خدمات مالی ، ترانزیت کالا، پوشاک و رسانه، ورزش و تفریحات نیز به سرعت در حال کاربرد می باشد.
نمایشگاه صنایع غذایی حلال اسپانیا در یک نگاه
بیش از 100غرفه دار
بیش از 2000مترمربع فضای نمایشگاهی
میزگردها و کنفرانس های جانبی
بیش از 2000بازدیدتوسط فعالان تجاری
ملاقات های تجاری
پوشش رسانه ای بین المللی
هم زمان با برگزاری 32امین نمایشگاه محصولات ارگانیک و مصرف مسئولانه در مادرید
حوزه فعالیت مشارکت کنندگان در نمایشگاه
صنایع خوراکی: صنایع گوشت، غذاهای کنسروی، فراوری و بسته بندی شده، غذاهای منجمد،غذاهای دریایی، غذای کودک،محصولات لبنی، نوشیدنی، اسنک ها، شکلات، شیرینی و نان، خرده فروشی، توزیع کننده ها و عمده فروشان.
صنعت گردشگری و سبک زندگی: برگزارکنندگان تور، آزانس های مسافرتی، ، هتل ها و اقامت گاه های حلال، لوازم آرایش، مد و طراحی لباس
خدمات: بانک ها، اتاق های بازرگانی، خدمات دهندگان گواهی حلال،خدمات جابجایی(حمل و نقل)،موسسات نظارتی و ارایه دهنده گواهی نامه حلال، شرکت های حمل و نگهداری کالا، موسسات مالی و سرمایه گذاری، روزنامه ها و مجلات تخصصی حلال، خدمات آموزشی، مشاوران و خبرگان حلال و سازمان های مرتبط با کسب و کارحلال
جدول زمانی نمایشگاه
21-20آبان 1395 مطابق با 11-10نوامبر 2016
سالن شماره 2 مرکز نمایشگاهی مادرید
تعرفه های حضور در نمایشگاه
غرفه استاندارد تجهیزشده:
قیمت غرفه:205یورو به ازاء هرمتر مربع
هزینه نصب:5یورو به ازء هرمترمربع
بیمه اجباری: 50یورو به ازاء هر نفر
فقط فضای نمایشگاهی:
قیمت : 160 یورو به ازاء هر مترمربع
هزینه نصب: 7یورو به ازاء هرمتر مربع
بیمه اجباری:50 یور به ازاء هر نفر
بسته ویژه نمایشگاه :
یک غرفه 9 متری تجهیز شده
3 روز اقامت در یک هتل 4ستاره
ترانسفر روزانه به نمایشگاه
ورودی به نمایشگاه و کنفرانس ها
دعوتنامه تجاری
قیمت :2500یورو +10%مالیات
به آزاء هرنفر بیشتر در غرفه 9متری 350یورو +9% مالیات اضافه خواهد شد.
اطلاعات تماس و رزرو غرفه
تلفن:36158-051 داخلی 502
فاکس:36158-051 داخلی 1
سرپرست پروژه: بابک جلال زاده 36010337- 051
کارشناس پروژه:
Comments