نمایشگاه تخصصی کالاها و محصولات غذایی حلال کازان – روسیه

دانلود فراخوان و ثبت نام
دانلود بروشور

این شرکت ضمن بررسی های گسترده و میدانی در خصوص کشورهای مقصد صادراتی کالاها و محصولات جمهوری اسلامی ایران و پیرو دعوت ریاست جمهوری تاتارستان روسیه در خصوص برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و همچنین نمایشگاه کالاها و محصولات حلال ایران در روسیه، اقدام به برنامه ریزی جهت برگزاری رویداد مذکور در شهر کازان، پایتخت تاتارستان نموده است.
جمهوری تاتارستان یکی از بزرگترین بازارهای مصرفی آسیاست که ضمن برخورداری از اقتصادی بسیار پویا، بر توسعه فناوری متمرکز شده و دولت آن علاقه بسیار شدیدی به توسعه روابط تجاری و اقتصادی با جمهوری اسلامی ایران دارد.ارزش صادرات تاتارستان به ج.ا.ایران در سال گذشته میلادی 10 میلیون دلار و واردات از ایران 3 میلیون دلار بوده است.
شهر کازان پایتخت تاتارستان میباشد که با جمعیت 8/1 میلیون نفری، در 800 کیلومتری مسکو واقع شده و یکی از مراکز صنعتی، بازرگانی و فرهنگی در مرز اروپا و آسیاست که از لحاظ اقتصادی و صنعتی با گسترش صنایع پالایشگاهی نفت و پتروشیمی و صنایع هوایی، رشد بسیار چشمگیری داشته است.کازان مرکز تقاطع شبکه راه آهن سراسری روسیه، راههای زمینی و خطوط هوایی است.
پتانسیل های تجاری موجود در جمهوری تاتارستان بستری مناسب و مساعد برای برگزاری اولین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران و اولین نمایشگاه کالاها و محصولات حلال ایرانی در کازان را فراهم آورده است. این نمایشگاه میتواند موقعیت منحصربفردی برای بازارشناسی، امکان سنجی صادرات کالا یا خدمات، معرفی محصولات و خدمات جدید، اعطای نمایندگی های فعال، تقویت و پشتیبانی عملکرد نمایندگان و فعالیت هایی از این حیث برای فعالان اقتصادی کشورمان باشد.
لذا با عنایت به کلیه موارد مذکور و همچنین در راستای نمایش توانمندیهای هرچه با شکوهتر اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، از آن شرکت محترم جهت حضور و مشارکت در این رویداد دعوت بعمل می آید.
ضمنا با عنایت به مساعدت و همکاری دولت جمهوری تاتارستان، هزینه های نمایشگاهی، کاهش قابل ملاحظه ای یافته است که به پیوست فراخوان و فرم ثبت نام نمایشگاه تقدیم میگردد.