نمایشگاه تخصصی – بین المللی لوازم خانگی کابل – افغانستان

دانلود فرم ثبت نام

دانلود مجوز نمایشگاه

دانلود بروشور نمایشگاه

تولید کننده و صادرکننده محترم لوازم خانگی و فرش ماشینی

سلام عليكم

همانگونه که استحضار دارید افغانستان با جمعیت بیش از 30 میلیون نفر بیشترین مایحتاج مصرفی خود را از خارج از کشور تامین می نماید تا جایی که برابر آمار سال 1395 وزارت مالی این کشور 95% کالا و محصولات مصرفی افغانستان از خارج از کشور تامین میگردد.

در میان تامین کنندگان کالا به افغانستان، جمهوری اسلامی ایران با سهم قریب به 35% ارزش واردات افغاستان در جایگاه اول صادرکنندگان به آن کشور قرار دارد.

با عنایت به پتانسیل های موجود در کشور افغانستان در حوزه واردات لوازم خانگی، اتاق بازرگانی افغانستان برای اولین بار اقدام به برگزاری نمایشگاه تخصصی- بین المللی لوازم خانگی از تاریخ 19 لغایت 22 بهمن ماه در شهر کابل نموده و از صادرکنندگان کشورهایی همچون جمهوری اسلامی ایران، چین، روسیه، ترکیه، هند و پاکستان جهت مشارکت در نمایشگاه مذکور دعوت نموده است.

رکود نسبی بازارهای داخلی و همچنین رونق بازار کشورهای همسایه بخصوص افغانستان سبب هجوم تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور به آن بازارها شده است. از طرفی مزایای نسبی موقعیت کشورمان نسبت به سایر کشورهای صادرکننده به افغانستان همواره موجبات ترغیب و تمایل آن کشورها برای افزایش سهم صادرات خود به مقصد افغانستان را فراهم نموده است. لذا با عنایت به چندین تجربه موفق برگزاری نمایشگاه های اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در کابل- افغانستان که همواره مورد تایید، استقبال و رضایتمندی مسئولان رسمی و دولتی و همچنین تجار و بازرگانان دو کشور قرار گرفته و همچنین پتانسل ها و مزایای فراوان کشور افغانستان برای صادرکنندگان ایرانی و همچنین در راستای تثبیت و تحکیم سهم بازار و صادرات جمهوری اسلامی ایران در بازار مذکور، این شرکت اقدام به برگزاری پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه مذکور نموده است و در این حوزه با برندهای مطرح و بنام لوازم خانگی کشور در حال مذاکره جهت ثبت نام و واگذاری فضا میباشد.

لذا از آن شرکت محترم نیز بعنوان یکی از صاحبان نام در صنعت تولید و صادرات لوازم خانگی کشور، جهت حضور و مشارکت در این نمایشگاه دعوت بعمل می آید.

ضمنا آقای دهقانی(05136010339-09124585448) مدیر نمایشگاه های خارجی این شرکت جهت ارائه توضیحات تکمیلی و ارسال سایر اطلاعات نمایشگاه بحضور معرفی میگردند.